typesomielin.blogg.se

2014-12-29
22:59:00

Ja må jag leva!
Jaha, då var man 22 barre! Ojojoj går minsann utför nu, hahah ;) I morse väcktes jag av skönsång av Evelina och hennes värdbarn! Mysigt värre :) Sen fixade Evelina lyxfrulle till mig. MANNAGRYNSGRÖT!! Himmel va gott de va!! Det var ju fan inte igår jag åt riktig mannagrynsgröt! :') Sen blev det  presentöppning för min del. Hade ju fått några presenter från Sverige som jag tagit med mig. Skype med familjen blev det också! 
Eftersom Evelina jobbade till viss del under dagen så fick vi fira lite senare mot kvällen. Då blev det middag med hennes värdfamilj ute och därfter blev det bio för oss två :) Vi kollade på "Into The Woods". Riktigt bra faktiskt! Hade inte förväntat mig att den skulle vara så musikal-aktig. Så det var kul! 

Hade en mysig födelsedag! :) Behöver inte vara så spektakulärt för att vara en bra dag! 
Tusen tack till fina Evelina och henns snälla värdfamilj som firat mig idag! 
Fick för övrigt världens bästa grattis-kort av Evelina ;) haha 
 
Min tjusiga birthday sundae! :)
<3 <3 <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: