typesomielin.blogg.se

2014-12-26
23:25:00

Mary Poppins!
Hej hopp!
 
Idag var jag ledig och chillade mestadels av dagen fram tills kvällen då jag, mina värdföräldrar och tjejerna åt finmiddag på restaurang i down town Geneva. Pojkarna skulle sova hos mormor & morfar i natt. Detta var väl dessutom min "födelsedags middag" eftersom min värdfamilj kommer vara bortresta på min föelsedag. Jag åt super god lax och drack öl! Jajjemen, Elin drack ÖL!! Har ju börjat lära mig nu, haha. Mina värdföräldrar passade på att berätta vad min födelsedags present kommer vara. Dom har tididgare berättat för mig att dom vart på en as bra magicshow på Maui de gånger dom vart där. Så nu ska jag få två biljetter till denna show så att jag och Evelina kan gå och se den när vi åker till Maui i sommar :) Skit kul!! Blev jätte glad :) Dock så har inte biljetter för juli släppts ännu, så dom har ju inte köpt biljetterna. Haha, men jag blev ju glad ändå! :) Efter maten gick vi till andra sidan gatan och köpte glass till efterrätt. Har varken vart på restaurangen eller glass-stället tidigare. Glassen var väldigt god också. Sen blev det raka vägen till musikalen. Var en väldigt fin liten teater. Önskar jag hade haft mer koll på vad för shower dom visat här. Har säkert missat massa bra jag velat gå på. Nästa som kommer är ju Les Miserables i mars. Hade ju vart kul att gå på också. Gotta love those musicals! <3

Mary Poppins var super bra! Blev lite chokad över hur proffisgt allt var. Alla var så himla duktiga på att sjunga. Rolig var den också! :) Vi hade alla jätte kul! Måste säga att mina värdföräldrar är rätt bra på att ge roliga upplevelser i julklapp/present! :) Poäng till dom! 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: