typesomielin.blogg.se

2014-12-07
18:43:00

Pepsi Jingle Bash 2014
Här kommer bilder och en kort sammanfattning av Jingle Bash som va igår! :) Det blev bara jag och Sarah. Evelina kunde tyvärr inte hänga med :( Sarah körde, vilket var skönt! Åkte hennes monster stora bil, haha. Vi hade riktigt bra platser ändå, även om det var långt bak. Satt dock högt upp så vi fick en bra vy över scenen :) Satt dessutom inte så många framför oss eller någon direkt bredvid oss. Sweeeeet!! Alla artister/band spelade bra! Hade ju obviously sett mest fram emot 5 Seconds of Summer ;) Sjuuukt bra! Andra artister som spelade var Ariana Grande, Martin Garrix, Lil Jon, MKTO, Rixton och Pharrell Williams. Jag satt/stod där och dansa loss jag. Saknade dock min dansanta Evelina, haha! Tänkte på när jag var på Jingle Bash förra året och dansa med Nicki, Sophia och Isabelle till Avicii ;) Sjukt bra kväll! Det märktes att de inte bara var jag som sett mest fram emot 5SOS. Arenan lyfte fan när dom kom ut på scenen, haha. Sen blev det nästan tyst i jämförelse när Rixton gick på efter dom, haha. Stackare! Dom skulle ha sparat 5SOS till sist, eller åtminstone näst sist! För i slutet när Pharrell Williams kom på så hade redan massa folk gått. Tråkigt! Vi hade i vart fall en kul kväll och stannade tills det var slut :) Var egentligen trött som ett barn när jag kom hem, meeeen var bar tvungen att ta en sväng in på youtube och kolla några roliga klipp med 5SOS, haha ;) Ja, jag vet! Jag är beroende! 
"Galet Bra Bildkavlité"
Allstate Arena början fylls upp
Ariana Grande
5 Seconds of Summer
5 Seconds of Summer
5 Seconds of Summer
5 Seconds of Summer
Luke i 5 Seconds of Summer (hm ja, jag gillar det bandet.....om ni inte förstått detta än)
Rixton
MKTO
Lil Jon
Martin Garrix
Martin Garrix
Sarah & Me :)
Pharrell Williams
Pharrell Williams med sina badass dansare
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: