typesomielin.blogg.se

2014-02-12
22:57:00

6 månader
Holy cow people! Idag är det hela 6 månader sedan jag kom till USA. Kan ni fatta att det va så länge sedan? Helt otroligt! Ett halvår liksom? Tänk va tiden går fort. Känns ju som det var förra veckan man stod där på Landvetter och sa hejdå till mamma och pappa. Fast på samma gång känns det ju lite som man vart här i evigheter. 
Ja, hur som helst så har tiden bara flugit fram. Våren och sommaren kommer gå ännu fortare, for sure. Då man äntligen kan börja hitta på mer roliga grejer och vara utomhus :)
Men ja, som sagt....nu är halva tiden redan gjord. Ofattbart! 
Hittills har min tid här varit helt fantastisk. Jag trivs super bra i min värdfamilj, jag har träffat nya super härliga vänner, fått se mer av världen och lärt mig massor. Skulle nog vilja påstå att jag kommit in i den amerikanska vardagen ganska bra, men så klart finns det saker med USA och amerikanare som jag nog aldrig någonsin kommer förstå mig på ;) haha Men nu ser jag fram emot ytterligare 6 månader (egentligen 7 med resemånaden)! Efter den längsta vintern jag vart med om så kommer det nu bara bli roligare och roligare :) 
Än är det inte slut på mitt äventyr i detta land! ;)
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: