typesomielin.blogg.se

2014-02-23
23:40:00

Fika & OS-avslutning!
Idag vaknade vi tidigt jag och Sandra. Guuud va trött jag var, haha. Egentligen hade jag ju velat va uppe och kolla på guld-matchen mellan Sverige och Canada. Meeeeen eftersom den sändes typ 06:00 så var jag INTE så pepp. Skamligt, jag vet......men men. Hörde ju sedan att det inte gick så bra :( typiskt! Fast jag är rätt lycklig här ändå. Sverige tog ju i vart fall medalj. USA gjorde inte det ;) haha så nu kan jag sträcka på ryggen lite extra här borta hos min värdfamilj. 
Sandra och jag åt frukost och kolla lite tv med min värdpappa. Lill-killen va på riktigt "show off" humör nu när Sandra var här ;) haha Sedan bar det iväg till Barrington för att lämna Sandra vid tåget. Gjorde först ett litet stopp på Starbucks så någon kunde få sitt morgonkaffe ;) Vädret var rätt härligt idag ändå. Fast bara solen....vinden va inte så kul förstås. Fast när är den det? Brrrrr! Vi tog oss till Barrington och Sandra kom med tåget. Sen drog jag hem igen. Kom på att min fotokurs börjar i morgon och att jag aldrig vart på detta college. Så jag smsa Evelina och fråga om hon ville med och leta upp mitt college, haha. Och det ville hon! Alltid trevligt med sällskap i bilen. Så vi drog och leta upp det. Gick snabbt och enkelt. Efter det blev det en fika på All Chocolate Kitchen. Åt super god chokladkaka-grej. MUMMA! Sedan blev det en promenad i down town Geneva på det :) Mysigt! Dock domnade typ mina lår bort i kylan, haha. 
Drog hem igen. Min värdmamma skulle ta med tjejerna och 4-åringen på bowling. Va egentligen liite sugen på att följa med, fast jag stannade hemma ändå. Så min kväll bestod av häng med min värdpappa och lill-killen framför OS-avslutningen med middag från Portillo's. Chill på hög nivå, haha! Medan min värdpappa åkte och hämtade maten så passade jag lill-killen. Passade också på att skypa med mor, far och bror under tiden. Lill-killen tyckte nog det va kul! Vi visade även upp en liten sång/ramsa som han lärt sig ;) haha
Sedan blev det middag och OS som sagt. Ryssland spexa ju till det ordentligt med sina speglar och björnar, haha. Efter OS blev det "The Proposal" :) Barnen hade haft väldigt kul på bowlingen. 4-åringen var super exalterad då han fått en RIKTIG strike. Han är ju mästare när det kommer till bowling på wii ;) 
 
Super mumsig fika!
OS

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: