typesomielin.blogg.se

2014-02-07
23:09:00

Freeeeeedag!
Hellu! Long time no see (som vanligt nuförtiden)......beklagar! 

Hur som helst. Vart en lång och kall vecka, så jag lääängtade verkligen till fredag och helg. Tack och lov så kom den rätt så fort. Så vad har hänt, undrar ni? Inte så jätte mycket egentligen. Eller, jag har jobbat lite längre eftersom min värdmamma börjat med sin nya workout efter jobbet. Kommer hålla på i två-tre veckor till och sen kan hon justera schemat som hon vill själv :) Vilket då innebär att jag typ får tillbaka mitt normala arbetsschema. 
Annars då? Jo, det är fortfarande kallt, mer snö har kommit, det är sjukt kallt (även om inte temperaturen säger det, så är det kallt), solen skiner dock ganska så ofta och jag tror nog så gott som alla barnen blivit mycket bättre från diverse förkylningar osv. Gött!
 
När jag kom upp i morse så var min värdpappa fortfarande hemma. Han hade helt random bestämt sig för att stanna hemma från jobbet. Så min dag blev ganska chill eftersom han emellanåt hjälpte till med barnen, haha. Sen fick jag sluta tidigare än vad jag annars skulle gjort! Najs :) 
Idag var det ju Fredag som sagt. Och idag var det förstå gången på länge som jag faktiskt haft planerat nått i förtid, haha. I början av veckan hörde Laura av sig och ville bjuda hem några vänner på fredagen. Den senaste tiden har jag tagit helgen som den kommer typ och aldrig planerat nått innan. Men nu så ;) Så jag drog iväg hem till Laura på kvällen. Har inte vart hemma hos henne tidigare, så det var kul att se. Laura har dessutom världens sötaste lilla hund. Sophie kom också och även Lauras Au pair-granne Isabel (tjej från tyskland). Har träffat henne en gång förut. Cool tjej :) Sophie och jag drog till Pizza Hut och köpte pizza. Nicki ringde och hade inget att göra så det slutade med att även hon dök upp hemma hos Laura. Sen satt vi där och bara tjötade i timmar. As najs ändå :) Jag och Sophie sov över medan de andra gick/åkte hem. Var huuur trött som helst när vi väl la oss nån gång där mitt i natten, haha. Men en trevlig kväll hade vi :)

 
Strålande sooool idag! :)
Lauras lilla hund Cooper :)
Amerika alltså.....hundglass? Really?
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: