typesomielin.blogg.se

2014-02-15
21:02:00

Hos Sandra :)
Lördag! Upp och skypa med mamma och pappa :) Senare på förmiddagen/tidig eftermiddag bar det av till Sandra. Kände att det var dags för mig att hälsa på henne och se vart hon bor. Så iväg bar det. Min kära gps var mig återigen trogen och tog mig hela vägen fram. Tog cirkus en timma. Sandras värdfamilj har ett super fint hus verkligen :) Och måste säga att jag blev helt kär i hennes rum. Jätte ljust och fint. Inga depressioner på grund av mörker här inte ;) haha Efter rundvisningen i huset drog vi iväg och käka lunch på Olive Garden. Fick vänta en stund eftersom mååånga ville äta lunch där idag. Blev lasagne. Inte den bästa jag ätit, men helt klart godkänd. Brödet vid sidan av var däremot as gott! Efter en trevlig lunch drog vi hem igen och tog en promenad bort till landningsbanan som finns i närheten. Hennes värdföräldrar är piloter, så jag fick även en liten titt på deras egna lilla flygplan. Coolt! :) Kul att äntligen ha hälsat på dig Sandra. Till våren får vi se till att göra detta oftare, då vi inte behöver oroa oss så mycket för väglaget osv. 
För att inte komma hem för sent så drog jag hem runt halv 6-6 tiden. Väl hemma satt familjen och kollade på "Marley and Me". Jag lyckades tajma att komma in precis när det sorgliga biten började. Så där satt min värdmamma och tjejerna och grät. Haha, stackare! Tur jag inte såg filmen från början. Då hade jag helt klart joinat deras klubb ;)
 
I morgon blir det Justin Tiiiimberlake! Wohoo! Det taggar vi för :D 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: