typesomielin.blogg.se

2014-02-16
21:26:00

JUSTIN TIMBERLAKE
Woooooow mina kära vänner! Konserten idag var GRYM. Killen är ju helt otrolig! Han är bara så himla cool när han dansar omkring där på scenen. Och rösten.....Jag har nog aldrig uppskattat Justin Timberlake som jag borde, haha. 
 
Började dagen väldigt chill. Tjejerna hade simtävlingar både igår och idag. När dom väl kom hem var det mormor'n och morfar'n som kom med dom. Morfar'n fyllde år idag så han fick en bamsekram av mig :) På kvällen skulle dom ut och äta. Tyvärr missade jag ju detta, meeeeen jag var ju på JT konsert istället! ;) 
Efter att länge vart inne på att ta tåget till Chicago så blev det bilen istället. Plockade upp Evelina i god tid och sedan bar det av. Väglaget var bra och trafiken va helt ok. Vägen till United Center är ju egentligen väldigt simpel, så det var inga problem alls för oss att ta oss dit. Skönt det! Enda "problemet" vi fick var väl den extra rundan vi fick köra runt för att hitta parkering. Överallt står det mystiska människor och vinkar för att du ska komma och parkera. Min värdpappa varnade mig dock för alla dess, haha. Så vi bestämde oss för att lyssna på honom ;) Hittade ganska snart rätt till det riktiga parkeringen. hamnade nära ingången och allt så det var najs. Väl inne så fick jag snart vända igen för att gå och lämna kameran i bilen, för den fick jag inte ha med in tydligen. Kärringen i securityn tittade surt på mig. Blää! Jaja, som tur va så va det inte så svårt att komma in igen sen. Valde en annan kö för att slippa samma sura dam igen ;) haha 
Lyckan som uppstod när vi insåg vilka bra platser vi hade ändå!! Vi satt på sidan, men vi hade super bra syn över hela scenen! :) Kanon! Tråkigt var dock att Justin inte börja spela förrän en timma senare än tänkt. Folk var dock sjukt sega på att ta sig in också. Tillslut kom konserten igång och guuuuuud va bra det var! Han spelade massor av gamla godingar som man minns så väl. "Cry Me a River", "Rock Your Body", "SexyBack", "What Goes Around...Comes Around", "My Love" mfl. HELT SJUKT BRA! Och sen självklart nya låtar från The 20/20 experience albumet. Typ "Mirrors"! Äääälskar den låten! Ja, jag och Evelina var som galan tonåringar där på läktaren, haha. 
Efter en grym kväll och galet bra konsert var det sjukt skönt att ha en bil att köra hem i. Var verkligen glad vi tog bilen. Vi hade helt klart missat vårt sista tåg annars. Tyvärr fick vi stå i en lååång bilkö för att komma ut från parkeringen. Men annars flöt det på bra hela vägen hem. Väl hemma så slängde jag mig i sängen som somna direkt tror jag. Trött med nöjd :)
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: