typesomielin.blogg.se

2014-02-28
23:40:00

Pompeii <3
Freeeeeedag! Underbara fredag! Lika härligt varje gång ;) haha
Blev en lång dag då alla fyra barnen var hemma eftersom tjejerna var lediga från skolan av nån anledning som jag inte är bekant med. Men jag fick dom att göra alla sysslor som skulle göras och försökte hålla igång dom så dom ej skulle bli sittandes med sina ipads hela dagen -.- blir ju lätt så! Min värdmamma åkte och tränade efter jobbet dessutom eftersom hon inte kommer ha tid i morgon, vilket gjorde min dag ännu längre. Men det gick bra. Operation "pott-träning" gick väldigt bra med lill-killen idag. Inte en enda olycka under hela dagen! SCORE!! ;) haha
Tjejerna ägde mig på Twister dessutom. Herregud vad stel man är numera. Inte bra, inte bra!
Käkade lite snabb middag med värdfamiljen innan jag drog iväg på bio med Sophie. Vi valde mellan "Pompeii" och "Non-stop". Vi valde "Pompeii" och guuuud va glad jag var för det. Har sett trailers för båda filmerna för nått tag sedan men jag hann aldrig kolla dom idag så jag tänkte att det får väl bli som det blir. Och OJ va bra det blev, haha ;) Jag älskade ju filmen "Gladiator" och gör det fortfarande. Verkligen min typ av film. Så bara några minuter in i filmen blev det givet att, "wow denna kommer jag gilla". Haha, vilket jag gjorde! :) Och huvudkaraktären blev ju bara snyggare och snyggare ju längre in i filmen vi kom. Hittat en ny favorit att lägga till på min "Snygga skådespelare"-lista. Han har ju en roll i "Game Of Thrones" också. Har länge tänkt kolla på den serien, men aldrig kommit igång. Får bli nu då kanske ;)
Men filmen var som sagt sjukt bra. Jag hade önskat mig ett annat slut, även om det egentligen på ett vis var ett ganska bra slut. Meeeeen man suktar ju alltid efter de super lyckliga slutet!!!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: