typesomielin.blogg.se

2014-01-03
13:25:00

Årsresumé 2013
Tänk att nu har det ju återigen gått ett år. Tiden går ju så rysligt fort. Så då sitter jag här och funderar över : Vad hände under 2013 egentligen? Kollar igenom massa bilder för att påminna mig själv, vilket tar mig tillbaka till sjukt roliga stunder som passerat. Låter väldigt filosofiskt, jag vet ;) Så jag tänkte (precis som mina svenskar också gjort) ge er en liten sammanfattning av året 2013. Det har ju vart ett väldigt bra år och mycket har hänt måste jag säga. Så nu tänker jag som sagt bjuda på några av min favoriter. Titta och njut mina kära vänner :)
 
Åkte till London med världens bästa <3
Käraste Linda kom hem från Australien! :D <3
Åkte till Paris med Alice för att hälsa på min gullemugg Josefin! :)
......där jag även åt SNIGLAR!
Min fina fyllde 20 år! <3
Lillebror slutade 9:an :)
Hade en helt awesome reunion med mitt KAOS-gäng från teknisktbasår :)
Drog på Lane Loges Dansvecka med mina Buggbrudar ;)
.....då vi också solade på kusten och fick sommarens snyggaste brännor
....och stal en plansch! ;) hahaha
Hade foto-session i skogen med Elise! :) (Tusen miljoner myggbett på det)
Åt super god middag på Nösse-campingen med mamma :)
Världens sötaste lilla tjej kom till världen :) 
Va på spaning efter Josefins "dans-gud" med blå myggjagare, gröna byxor och rockabilly frilla på frykdalsdansen i Sunne ;)
Drog till Sthlm för att fixa visum inför mitt kommande äventyr!
Hade en underbar återförening med älskade vänner på kusten! <3
Älskade Linda kom på besök och vi tog en fika på Café Mitt på Lee :)
Sista buggen (för min del) avslutades i en turnébuss ;)
12 Augusti 
Lämnade Sverige för att dra iväg på mitt livs äventyr. Ett år som Au Pair i USA :)
Gick på toa på Island ;) (något som helt klart borde ingå i allas "Bucketlist's")
Träffade Micaéla, som blev min resekompis :) Hade vårt egna "kontor" på planet
Gjorde min längsta flygresa hittills! 
Träffade grymmaste tjejerna på Orientation i NY <3
Besökte NYC!!!!!
Flyttade in hos världens bästa och snällaste värdfamilj med 4 underbara ungar :)
(Fick tyvärr ta en höstbild, då jag inte har någon bra sommarbild)
 
Fick träffa "Optimus Prime" från Transformers! (BEST DAY EVER!)
Fick nya vänner från världens alla hörn!
Såg Avicii, Armin van Buuren, Jason Derulo, The Wanted mfl. live på Pepsi jingle Bash!
Firade Amerikansk Jul
Fyllde 21 år!
Sedan avslutades året med Nyårsfirande i NYC :)
 
 
 
Andra grejer som hände var ju då följande:
* Införskaffade nya glasögon. Kör numera på "hipster"-varianten
* Praktiserade/Jobbade på dagis! Tack vare detta kunde jag få ihop de timmarna av barnerfarenhet jag behövde för att kunna resa till USA som Au Pair :)
* Tog Amerikanskt körkort
* Prövotiden på mitt Svenska körkort gick ut 

Musiken som alltid kommer påminna mig om detta år är:
* En Annan Värld - Stiftelsen
* En Clown i Mina Kläder/ Nu vill jag dansa - Donnez
* This Is What It Feels Like - Armin Van Buuren
* Wake Me Up - Avicii
* Safe And Sound - Capital Cities
* Katy Perry - Roar
Och många många fler säkert....
 
Och med det så vill jag tacka för detta året! Nu laddar  vi om och påbörjar ännu ett nytt år med nya möjligheter! Tror att 2014 kommer bli minst lika Awesome som 2013 :) 
God Fortsättning på er alla. För övrigt har jag inte avlagt något nyårslöfte i år. Det enda jag ska göra är att leva livet bäst jag kan :) 

PÖSSPÖSSPÖSS
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: