typesomielin.blogg.se

2014-01-11
23:06:00

Bar-besök, födelsedagsfirande och mexikanare!
Lördag! En lugn förmiddag där det inte hände så mycket. Skypade med mamma och pappa. Var en ganska händelselös dag fram tills kvällen då jag mötte upp några kompisar för att fira Jasmin's födelsedag (en annan tysk tjej).
Till middag blev det mat från Smash Burger ;) haha Ingen orkade laga middag. Så jag följde med min värdpappa för att hämta upp maten. Senare drog jag hem till Nicki och ladda inför födelsedagsfirandet. Ställde bilen hos Nicki och sen fick jag åka med i Sophias bil. Vi mötte upp Jasmin och Saskia (ännu en tysk tjej) på Alley64 Bar & Grill i St. Charles. Där träffa vi även Natalia och Zamira (en ny mexikansk tjej som vi inte träffat tidigare). Har dock pratat om att ses ett tag. Hon tillhör inte Au Pair in America, utan det var någon annan agentur. Väldigt trevlig tjej :) Jasmins födelsedag var dock egentligen inte förrän i morgon, men eftersom vi stannade tills efter 24:00 så hann det ju bli hennes födelsedag ;) Tyvärr kunde ju inte jag, Sophia eller Natalia dricka nått eftersom alla tre körde bil eller skulle köra bil senare :( Så nästa gång får någon annan köra, eller så får det bli en taxi! Vi hade en trevlig kväll dock. 
Träffade tre mexikanare när vi var där. Det började med att jag bad en av dom att ta kort på oss. Sen ville två av dom att vi skulle säga grattis till den tredje killen som just då var i baren. Enligt dessa två så var det hans födelsedag idag. Jag var dock helt säker på att det INTE var hans födelsedag. Kände att hans kompisar säkert bara ville jävlas med honom ;) haha Vilket visade sig vara sant. 
Sen blev dom sittandes vid vårt bord ;) haha Sjukt trevliga var dom. Dom tyckte det var jäääätte häftigt att vi kom från Europa! 
Vad det gäller killen som INTE fyllde år idag så visade sig istället att han fyllde år på exakt samma dag som jag gör. Lika gammal dessutom! Detta tyckte ju jag var helt otroligt. Jag går ju här i min egna lilla värld och tror att jag är den enda som fyller år den 29:e december, haha. Sen träffades jag ännu en snubbe som fyller år den dagen + att en av de tre killarnas bror också fyller år då. HALLÅ!!!! Slog helt klart rekord i att träffa folk som fyller år samma dag som jag, hahaha. Sjukt! 
Senare drog vi vidare till Alibi (en bar/klubb som låg precis intill). Natalia och Zamira hade dragit dit lite tidigare än resten av oss. Där fick vi chansen att dansa lite. Eller ja, jag och Nicki dansade i vart fall ;) Mexikanarna hängde på. 
Hade en kul kväll! 
På väg till bilen sedan mötte vi några snubbar som undrade om vi kunde köra hem dom. Tydligen hade killen som körde "råkat" bli full han också. OJ DÅ, så det kan bli liksom. Även om vi haft tid att köra hem dom så var ingen av oss så sugna på det. Så vi lämnade dom där med sina problem. Haha, ondskefullt värre! Meeeen de va ju inte ett så smart drag från deras sida direkt. 
Hemma hos Nicki tog jag bilen och drog hem och kasta mig i sängen direkt :) Bra kväll!
 
Från vänster: 
Sophia, Jasmin, Saskia, Nicki och Jag :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: