typesomielin.blogg.se

2014-07-26
23:54:00

Chicago & "The Early November"
Hello!
Idag var det en kanon varm och solig dag. Jag och Evelina hoppasde på tåget till Chicago och mötte upp Johanna och Sarah :) Detta var deras första besök i Chicago så jag och Evelina gjorde vårt bästa att guida dom runt. Blev i vanlig ordning ett besök vid "bönan" och sedan en promenix längs med Michigan Avenue. Där stannade vi till och kollade på några killar som uppträdde på gatan. Så jävla roliga snubbar och så galet bra på att dansa. Bra underhållning! Sedan blev det lucnh på Vapiano. Mumma som vanligt! Sarah skulle iväg och kolla in sitt favorit band ("The Early November") som skulle spela på en bar på kvällen. Vi andra bestämde oss för att haka på :) Så vi tog tunnelbanan och tog oss till en helt ny del av stan vi inte besök innan. Kul! Vi lyckades hitta baren utan större problem. Nu i efterhand är jag riktigt glad att vi hängde på, för guuuud va grymma dom var :) Dom körde endast akustiskt. Sjukt bra! Bandet som spelade innan dom var också bra. Av dom fick vi var sin gratis CD faktiskt. Aldrig fel ;) Ne, men "The Early November" kommer jag lyssna på mer. Roliga var dom också!
Tyvärr fick vi gå innan dom spelat klart eftersom vi skulle med tåget. Men det blev en riktigt bra dag! 
 
The Early November
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: