typesomielin.blogg.se

2014-07-12
22:19:00

I'm Back!
Hello people!!
Nu är jag tillbaka från en två veckors semester med min underbara familj! :D Har vart huuur bra som helst! 
Så nu har jag vart tillbaka på jobbet i typ en vecka. Allt är som vanligt i princip! haha 

Har vart en rätt bra vecka faktiskt. Har haft några fina dagar i ett soligt Illinois med mina värdbarn, återförenats med Evelina, ätit glass hos den söta killen på Graham's, kört nån typ av "permobil-kundvagn" åt en tant på walmart, kollat på massor av Kevin Costner filmer, köpt en Kate Spade väska, träffat svenskar på outlet mallet, kört bil i storm och sist men inte minst sett den nya TRANSFORMERS filmen på bio! Bra vecka som sagt! :)
I kväll var vi faktiskt på bio igen. Då blev det 22 Jump Street. Herre vad jag och Evelina garvade där inne, haha. Så sjuukt rolig film! 
Vädret ser lite roligare ut idag, så vi får se vad vi hittar på då. Ska se till att ladda upp lite bilder från min fantastiska semester :) Blev ju gaaaanska mycket bilder om vi säger så, haha. 
Idag är det för övrigt 11 månader sedan jag kom till USA :) Hur i helsike kan tiden ha gått så fort? Helt galet! 334 dagar sedan jag var i Sverige senast. Låter som en hel evighet om ni frågar mig. Och mer kommer det bli!
 
Bild från "Transformers 4" i Fredags. Jag och Nicki var extra taggade eftersom vi var i Chicago förra sommaren när dom spelade in denna filmen! Tyvärr visade dom inte mycket av de scener som vi var där och såg. Men men :)
Tisdags promenad i solen!
"Permobil-kundvagn" på Walmart, haha ;) Inte varje dag!
California Pizza Kitchen med Evelina! :) Var dock mer fokuserade på den sjukt snygga servitören än på maten
Kom lite tidigt till bion. Men visade sig att fler ville se "22 Jump Street" ;)
Min nya sockersöta Kate Spade väska. Evelina införskaffade en likadan. Den var på super-rea vilket kändes bra ;) Den lilla flickan i mig kom fram ordentligt, och det gick ej att lämna butiken utan den, haha. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: