typesomielin.blogg.se

2014-07-20
22:55:00

Kane County Fair!
Hej Folket! 
Eftersom jag är kass på att blogga nu för tiden, så är det ju ingen big surprise att jag ligger fett långt efter med inlägg. Så ännu en gång så gör jag ett försök att blogga i kapp några dagar, men det är svårt eftersom man lätt glömmer vad man haft för sig. Tiden bara susar förbi här. Helt galet!
 
I detta inlägg vill jag i vart fall berätta om Kan County Fair som var den 20 Juli :) Sjukt amerikanskt måste jag säga. Luktade mat över hela marknaden, massor av karuseller och massa djur så som kor, kaniner och grisar. Jag drog dit på kvällen tillsammans med Laura och Isabele. Vi gick runt och kollade och bara tog in den super amerikanska atmosfären, haha ;) Sedan hittade vi en Lejon/Tiger show. Hur häftigt som helst! Det var alltså en show med ett lejon, en vit tiger och en "liger" (blandning mellan tiger och lejon). Så himla mäktiga djur! Och vi satt sjukt nära :) Blev inte super bra bilder dock eftersom det var galler i vägen. Men det var kul att se! Sedan köpte jag och Isabele var sin majkolv att gnaga på, haha. Därefter var det dags för en liten konsert med bandet "American English". Ett band som gör covers på Beatles låtar. Riktigt bra! :) Detta var största anledning till att Laura ville gå hit. Hon är en stooort Beatles fan ;) Men hon kommer ju från Liverpool så! haha Blev en kul kväll! Tidigare på dagen var jag dessutom och tog en solig och varm promenad med Evelina. 
 
Laura hittade en ny kompis ;)
Nöff nöff!
Riktiga slöisar!
Kossa Muuuu
Wildcat show!
Vit tiger & "liger"
Fina ligern "Mia" :)
Lejonet "Handsome". Haha kul namn ;)
"Handsome" skulle ge sin tränare en puss. Men det ser ut som han ska äta upp honom...
Man fick ta ett foto med den vita tigern. Dock va tigern i en låda, så då ville vi inte ta nån bild ;) haha
American English! Dom såg verkligen ut som Beatles också ;) haha
John Lennon?
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: