typesomielin.blogg.se

2014-06-09
20:52:00

10 dagar kvar!!!
Hej hopp!

Idag var det jobb igen. Väldigt bussssy måndag måste jag säga! Många aktiviteter och många tider att passa. Visserligen är det väl bra. Det får ju tiden att gå, haha. Meeeen inte lika lätt när man har barn som gärna tar lite extra tid på sig att bli redo. Annars gick dagen bra och vädret var kanon! :) 
Det var simning på morgonen, leka i park, dykning, gitarr lektion och t-ball! Herre jösses. Amerikanska barn säger jag bara ;) haha När min värdpappa kom hem så tog han över. Min värdmamma kom inte långt efter det. Då blev det middag och sen blev jag sittandes med min uppgift för helgkursen jag tog. Min deadline för inlämning är på onsdag så får se till att bli färdig. Blev färdig tror jag, så i morgon blir det finslipning :) 

Idag insåg jag att jag vart i USA i 301 dagar. Skulle ju ha kommit ihåg att det var mitt 300 dagars jubileum igår, men de glömde jag ju ;) haha Var fullt uppe i mitt färgglada race! Wow 301 dagar liksom. Låter som en hel evighet! Men det absolut bästa är att det idag endast är 10 dagar kvar tills min kära familj kommer hit och hälsar på!!!! HUR GALET?? Längtar sönder tror jag :') 
I morgon är det tisdag och då är det ledighet och sovmorgon som gäller! 
 
Gillar "Laser Skin" reklamen som kommer upp i min lilla app ;) haha

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: