typesomielin.blogg.se

2014-06-06
10:23:00

Florida : Dag 4
27 Maj
 
Usch och fy! Idag var det hemresa som gällde :( Tråkigt värre! Hade gärna stannat i paradiset ett tag till, haha ;) Tina kom in och sa hejdå innan hon drog iväg till jobbet. Jag och Evelina fixa frukost och sedan blev det morgondopp i poolen en sista gång. Vi packa även ihop våra grejer så vi var klara i bra tid. Reseten av tiden chillade vi och läste. Ulf körde oss sedan till Veros Outlet Mall där vår buss/van skulle gå ifrån. Hela vägen till Orlandos flygplats satt vi och leta efter aligatorer i varje vattendrag, haha. Tyvärr såg vi aldrig några. 
På flygplatsen blev det lunch på en mexikansk restaurang. Sen blev det en del väntan vid gaten. På flyget satt vi ej bredvid varandra, men vi satt intill varandra i gången på var sin sida i vart fall :) Blev dock en trög flygresa. Vi sov, lyssna på musik och prata lite då och då, haha. Helt slut var vi! 
Min värdpappa hämtade oss på flygplatsen i Chicago. Minuten jag kom innanför dörren hemma så började det spöregna. Och då menar jag verkligen SPÖREGNA!! Haha, då skyllde dom såklart på att jag drog med mig det ;) haha Skönt att va hemma! Men längade redan tillbaka till Florida. Har haft en helt underbar helg! Evelina och jag planerar redan ett återbesök nån gång framöver :) haha
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: