typesomielin.blogg.se

2014-06-19
05:07:52

I morgon smäller det!
Hej på er tappra (eventuella) läsare! 
Nu ligger jag i sängen och lyssnar på åskan som härjar utanför. Regnet står som spön i backen och blixtrarna går inte att räkna. I morgon är det dagen det händer. I morgon kommer jag få träffa min familj igen. I morgon kommer familjen hit hela vägen från Sverige och vi ses för första gången på 10 månader :') Herre gud! Tänk att jag vart borta så länge? Sjukt egentligen! Har nog inte raktigt fattat det än. Mina värdbarn är super exalterade ;) haha Och jag lika så! Sen på söndag väntar en två veckors semester på västkusten!!! Kommer bli awesoooome!!! 

Igår var det mycket bättre väder än det vart idag. Nästan lite FÖR varmt dock. Klibbigt!! Men jag och Sandra hade en sista träff inne i Chicago där vi åt lunch, promenerade gatorna fram och gjorde manikyr/pedikyr. Helt ny upplevelse för min del. Aldrig gjort tidigare, haha. Och jag måste nog säga att manikyren var skit samma. Men pedikyren skulle jag kunna göra igen. Mina fötter har nog aldrig vart så fina och vårdade, haha. Promenerade till tågstationen i såna där "pedikyr tofflor" sedan. Rosa var dom! Super snyggt! Tråkigt med den sista träffen dock. Eftersom jag och familjen ska på semseter nu så hinner vi inte ses mer innan Sandra åker hem till Sverige igen. Så det fick bli en heldag idag :) Och trevligt var det! Kommer sakna dig Snadra! Men vi ses när jag kommer hem igen ;) Du bor ju inte sååå långt bort liksom ;) Har lite bilder från denna dag, men dom orkar jag inte lägga upp nu. Kanske kan bli i ett annat tillfälle. Vi får se.

Nu ska jag läsa lite innan jag lägger mig! Måste ladda inför morgondagens eventuella känslomässiga stunder ;) haha Känner mig nästan nervös tror jag! Som om jag inte vet hur jag ska bete mig när jag väl ser dom? Låter ju väldigt friskt. Hur som helst, kommer bli helt underbart att se dom och få krama om dom äntligen! 

Puss & Godnatt! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: