typesomielin.blogg.se

2014-03-17
22:32:00

Nu börjar det dra ihop sig.....
Nu är det bara två veckor kvar till Karibien mina kära vänner! Och det kunde ju inte komma lägligare. Är så trött på snö och kyla nu! Dock så har ju faktiskt så gott som all snö försvunnit nu. Och våren kan kanske vara på väg äntligen. Men jag ska inte dra några förhastade slutsatser. SEMESTER ska det bli!! Tror nästan jag har det mesta jag behöver i klädväg. Men det lär säkert bli nått mer jag behöver i sista sekund som vanligt. Igår var jag och Evelina på Outlet Mallet och köpte nya converse i vart fall ;) Den eviga frågan man då ställde sig var ju : Vilken färg? Det slutade med att vi båda kom hem med vart sitt par vita låga converse. Så nu är jag redo för Puerto Rico på riktigt ;) haha och redo för sommar här i Chicago suburbs. Kommer bli naaaaajs! 
 
Zante, Grekland 2012 
Längtar sååå tills jag får känna sand under fötterna igen

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: