typesomielin.blogg.se

2014-03-02
23:55:00

"Shopping" & Oscarsgalan
Söndag. Idag fick jag med mig Evelina till Fox Valley Mall för att leta upp lite nya kläder inför Puerto Rico. Gick inte så jätte bra eftersom jag kom därifrån tomhänt -.- kul! Så det får bli ett återbesök snart igen. 
Sen ville vi inte gå där och drälla hur länge som helst eftersom vi ville komma hem i tid till Oscarsgalan :) På vägen hem stannade vi till på Walmart för att införskaffa Ben & Jerry's. Sen blev det hem till Evelina, käka pizza och ladda inför galan. Vi började ju såklart redan kolla när kändisarna kom in på röda mattan. Glass blev det till efterrätt ;) mumma!
Alltså, Ellen Degeneres är ju typ den roligaste som finns. Visste att det skulle bli underhållande så fort jag hörde att det var hon som skulle vara host. 
Jag och Evelina höll nog på när Jennifer lawrens återigen ramlade och när Ellen sedan tog upp det ;) haha sjukt kul! Det är ju inte dåligt när man dessutom kraschar twitter (om det nu var så). Way to go Ellen! haha 
Rätt film vann ju i slutändan helt klart! "12 years a slave" är ju så himla bra. 
Vi såg hela showen, och efter det åkte jag hem. 
I morgon väntar en ny vecka och mera jobb. 
 
Kvällens kombo!
Evelina var glad :)
Haha, hon är ju för jävla rolig ändå!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: