typesomielin.blogg.se

2014-03-07
14:24:00

Tack och lov att det är Fredag!
Så HIMLA GÖTT att det är fredag. Veckan har väl egentligen gått fort, som vanligt. Men det har vart en rätt påfrestande vecka. Inte så konstigt egentligen med tanke på lill-killens olycka osv. Dock är det inte det som vart största problemet. Tror hela "bandage-på-armen" grejen har kickat igång nått hos denna lilla pojk, för de senaste dagarna har han seriöst vart utom kontroll. Det är ju bra att se att han inte stör sig på bandaget eller har stora smärtor. Han använder handen rött bra och springer runt som en tok och kastar sig hit och dit (mindre bra kanske....). Men han har vart en riktig liten rebell ända sendan i tisdags. Testar verkligen mitt tålamod!! 
 
Hur som helst, idag är det fredag. Niiice! Och ikväll ska jag ut med några kompisar för att fira Nicki's födelsedag (som var i Onsdags) :) Kommer bli trevligt! 
I morgon är det äldsta tjejens kalas. Har vart en massa förberedelser inför detta. Det är ju så annorlunda från hemma på nått vis med deras kalas-fix. Alla gästerna ska få goodiebags, tackkort osv. Sen på söndag blir det väl kalas igen, fast för släkten. Då blir det åtminstone kalas hemma hos oss. Fast jag ska ju till Chicago på cluster möte :) Bowling denna gången! Jag och Sophie har dessutom tänkt dra in tidigare för att åka skridskor. Kanske Evelina hakar på också? ;) Vi får tro det blir bra väder i vart fall. 
 
Nu har jag precis kollat på Vampire Diaries avsnittet från igår, vilddjuret sover på övervåningen och snart kommer äldsta tjejen hem från skolan. Yngsta tjejen har en playdate idag, så henne får jag åka och hämta senare. 

Hemma i Sverige är det ju kväll nu, så jag hoppas alla får en bra fredagskväll :) 

 Over and Out!
 
Här har vi "bandaget" som mitt stackars lilla vilddjur från dras med! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: