typesomielin.blogg.se

2014-05-28
13:14:00

Back To Reality!
Heeeej på er! 

Nu är jag tillbaka från en toppen bra helg i Florida! :) En helg med bara sola, bada och ha det hur gött som helst! Kom hem runt 18:30-19 tiden igår kväll. Min värdpappa hämtade mig och Evelina på flygplatsen, vilket var skönt.  Väl hemma blev det packa upp, äta middag och berätta om våra upplevelser från helgen. Söta barn var glada att se mig och jag var glad att se dom igen :) Sekunden vi kom innanför dörren började det spöregna här. Alltså VERKLIGEN regna! Tror jag bär med mig nån sorts otur, haha. Dock hade vi ju kanonväder i Florida under hela vår vistelse ;) Blev en lugn kväll. La mig och kolla på en film innan jag somna sött i min säng. Längtar redan tillbaka till värmen och stranden. Jag vill påstå att jag faktiskt fått lite fin solbränna :) *Super lycklig Elin som aldrig blir brun*. Helt i extas!!! Och jag brände mig inte speciellt mycket. Vi var duktiga med solsmörjan jag och Evelina ;) haha 
 
Idag var det ju då back to work! Min värdmamma visade mig schemat inför sommaren som hon renskrivit över helgen. Holy cow!! Det kommer bli en bussy sommar minsann, haha. Fast jag tycker nog det är lite skönt ändå. Då behöver det inte bli så många dagar som vi blir sittandes utan nått att göra. Och nästa vecka slutar skolan, så då blir det alla 4 barnen hemma varje dag! Får se hur detta ska gå ;) haha 
Just nu är 4-åringen i skolan (hans sista skoldag - på Fredag blir det avslutning) och lill-killen sover. På övervåningen har jag även en man från LG som är här och fixar torktumlaren som återigen gått sönder. Orkar ej! Och själv sitter jag här och tänker att detta är min sista "Elin alone time" som jag har på några månader. Brukar ju alltid få lite tid att vila under dagen då lill-killen sover och de andra inte är hemma. Men nu är det sommarlov snart och då blir det andra bullar minsann. 
 
Ska lägga upp bilder från Florida så snart jag kan. Jag väntar på att min nya dator ska komma, vilket den borde göra antingen idag eller i morgon. Så fort den kommer så ska det nog kunna bli bilder. Har ju även alla bilder från Puerto Rico som jag inte heller visat. Skäms på mig!!! 
 
Bild från stranden vi va på i Söndags :) Love it <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: