typesomielin.blogg.se

2014-11-08
23:07:32

Familje roadtrip Del 3 : Highway 1
Hej hopp! Här kommer sjukt försenade bilder från Familjeresan. Blev idag påmind om att det saknas massor. Helt rätt säger jag! Så nu laddar jag upp lite mer. Detta är delen då vi bilade vackra Highway 1 från Monterey till Oxnard (utanför LA). En av de bästa bitarna av resan om ni frågar mig! Helt sjukt vackert på den vägen vid kusten :) Blev många stopp under dagen, men det var ju så himla mycket fint att stanna och ta kort på. Kameran gick varm den dagen, haha ;) (BÅDA TVÅ i mitt fall, höhö)
Blev ett besök på Hearst Castle också. Min värdfamilj hade tipsat mig om detta. Ett helt otroligt ställe som vart ett "Sommarställe" för William Randolph Hearst. Helt sjukt! Googla det, så ska ni få läsa mer.
Tänkte jag skulle låta de flesta bilderna tala för sig själva här. Men händer att jag ger en liten kommentar till vissa också ;) 
 
Jag minns tyvärr inte hur bilden på mig blev här (den som då togs med mobilen) ;) haha 
Säkert sjukt snygg!
Kaffe och glass-paus i Big Sur! :)
Dill!! Det var ett stort "Wtf-moment" ;) haha
Haha åååh, min familj <3
Här har vi bilen som typ 3 sekunder efter denna bild togs, nästintill körde in i bergväggen! haha
En skylt man såg mycket av på denna väg ;)
Elephant seals!!
Så himla mysiga :)
De flesta av dem i vart fall ;) haha
Hearst Castle uppe på kullen!
Framme vid Hearst Castle!
Neptune poolen var tyvärr tömd just precis denna dag!
Hade sett fram emot att de den med vatten -.-
Nu kan vi checka av "doppa fötterna i Pacific Ocean på min bucketlist ;)
 
 
Awesome trip längs med Highway 1!! Alla borde åka den vägen nån gång i livet helt klart :) 

Fortsättning följer....
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: