typesomielin.blogg.se

2014-11-13
04:28:00

Familje roadtrip Del 4 : Universal Studios, LA
Här kommer bilderna från när jag, mina bröder och Alexandra drog till Universal Studios Hollywood över en dag :) Skit kul! Dock var det mycket folk och mycket kö, så vi hann inte göra allt vi velat göra (även om vi var där typ hela dagen). Men en väldigt kul dag i vart fall :) Soligt och härligt också! Är man i Hollywood så är man ;) Mamma och Pappa var ute på eget äventyr under tiden då vi var på Universal Studios. Spännande! 

Hade verkligen velat kolla in Transformers 3D, men de va ju svin lång kö så de de blev inget med den. Och utanför stod ju ingen mindre än Optimus Prime himself!!! Idiot som man var så stod man bara och tittade istället för att gå och ta ett kort. När jag väl bestämde mig för att gå dit så skulle han gå xD Ville bara dööö!! hahaha senare dök Bumble Bee upp istället, men hade inte tid att vänta mer. Jaja, vi får väl se om jag får träffa dom i framtiden igen ;) haha 
Vi åkte i vart fall Jurassic Park. Såg fram emot den! Älskar ju Jurassic Park också :) Vi hade dock inte räknat med att bli så blöta som vi blev tror jag. Då menar jag verkligen BLÖTA också!! Tur det var soligt och varmt ute som sagt. Men kul var det ;) Vi började dock dagen med en show. "Waterworld", från filmen av samma namn (med Kevin Costner). För den som gillar teater var ju detta toppen bra. Jag hade skit kul! Massa action, vatten, explosioner, eld, folk som skjuter på varandra och gör super coola stunts. Awesome! Haha 

Här kommer bilderna från denna dag :)
 
On our way...
"Waterworld"
"Waterworld"
"Waterworld"
"Waterworld"
"Waterworld"
 "Waterworld"
"Waterworld"
Starten på vår tour
Bilar från 2 Fast 2 Furious :)
Lite vatten in action från en scen
Hade jag kollat på Desperate Housewives så hade nog detta vart sjukt coolt nu ;) haha
Bates Motel
Ehm??
Hoho han såg bra lurig ut.....
Jurassic Park ride <3
Blöt bror efter Jurassic Park ;)
My Hero, Optimus Prime :D 
Glatt sällskap :)
Bumble Bee!! :D
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: