typesomielin.blogg.se

2014-11-01
23:35:00

Halloween Party!
Guuud va mycket rubriker det blir med "Halloween" i ;) Men ja, idag blev det party hos mormor och morfar på kvällen. Tradition varje år :) 
I morse sov jag länge, vilket var skönt. Planen var att jag egentligen skulle med Evelina på yogan idag, meeen jag insåg nog att jag skulle vara för trött. Så blev inget med det. Istället blev det häng hemma hela dagen typ. Skypade med mamma, pappa och bror :) Alltid en fröjd! 
Senare blev det till att klä sig i "de snygga byxorna" en sista gång infår partyt. Min värdmamma klädde ut sig till Harry Potter (lånade äldsta tjejens kappa i från förra året) och min värdpappa klädde ut sig till en surfer-dude typ, haha. Mormor'n älskar Halloween och har alltid haft sånna här partyn genom åren. Hon pyntar och dekorerar, bakar läskiga kakor osv. Skit kul tycker jag :) Precis som vanligt så var det as trevligt och massor med god mat. Blev massor av bilder tagna på alla familjer, alla barnbarnen osv. Super god drink blandades till Elin, vilket uppskattades ;) haha Som sagt, alltid lika nice att komma hem till mormor'n och morfar'n! Efter middagen blev det kakor och cupcakes. Därefter hade barnen ett danceparty ner i källaren som alla var med på. Dansade som galningar. Även jag fick möjlighet att hoppa runt lite, haha. Sedan skulle vi spela spelet "Singing Bee", men vi läste bara frågorna och sjöng de låtar vi kunde typ. Har nog aldrig skrattat så mycket. Så himla kul att se alla dessa härliga människor bryta ut i sång med sina "bra" sångröster ;) hahaha Helt underbart! 
Packade in trötta barn i bilen och åkte hem runt 23 tiden. Då blev det läggdags med en gång! I morgon väntas yoga tidigt på morgonen :)
 
I dag fyller dessutom min älskade Linda år! Hoppas du hade en super bra födelsedag kära du! Önskar jag hade kunnat ge dig en riktig bamsekram. Puss på dig <3
 
 
En liten bild på mig och fina Linda också så klart! Från en grymt härlig dag :')
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: