typesomielin.blogg.se

2014-11-04
04:02:11

Monday
Heeey heeey! 
Oj, det var inte igår jag gjorde ett inlägg på en måndag ;) haha Way to go Elin!! 
Så nu ska jag se till att berätta om min dag. Var super trött idag!  Jöbbigt värre att ta sig upp. Hörde hur äldsta tjejen och lill-killen sprang runt nere i källaren. Tydligen försökte hon få med honom upp igen. Efter en stund så stormade han in på mitt rum. Jag hade inte gått upp än så jag låg där i min säng i mörkret, haha. Äldsta tjejen tog tag i honom snabbt och försvann ut igen. Hon ursäktade honom och stände dörren ;) haha Efter det var det ju ändå dags att gå upp. Så ingen skada skedd :)
Jag och lill-killen lekte med dinosaurier (ovanligt) och läste sagor på morgonen. Sedan var det dags för simning. Städerskan hann komma innan det. Fortfarande får hon städa runt om kaoset här i huset. Jag hoppas verkligen någon kan komma och fixa detta elände snart. Vore ju tråkigt för min värdfamilj om det såg ut såhär till jul :( (Vi har vattenskada i huset - för att påminna er om ni glömt, haha). Lill-killen gjorde jätte bra ifrån sig på simningen idag! Han är verkligen som fisken i vattnet :) Sen hände nått som inte hänt på länge. Han somnade i bilen hem från simningen. Hallelujah!!!! Så han fick sig en nice nap där vid lunch! :) Är ju sjukt svårt att få honom att sova middag nu mera, så detta va ju helt fantastiskt, haha. Under den tiden hann jag fixa tvätten, plocka ur diskmaskinen, äta lunch, föra över bilder till hårddisken och chiiiiiiilla! ;) Härligt!
När mitt lilla monster sedan vaknade fixade jag lunch till honom. Städerskan befann sig då i köket, så han satt där och fint berättade för henne om vad han åt för nått, och massa andra random saker som makes no sense to her! haha, den ungen asså ;) Inte blyg för fem öre! 
Sedan kom resten av klanen hem. Yngsta tjejen lekte med en killkompis som bor längre ner på gatan medan resten av barnen spelade spel nere i källaren. Sedan fixade vi lite läxor och runt 16:30 var det dags att åka på äldsta tjejens simträning. Släppte av henne, åkte och hämtade yngsta tjejen hos kompisen, kom hem och chillade sen resten av tiden tills min värdpappa kom hem. Vi fixade lite snabb middag och sedan körde han yngsta tjejen till sin tumbling/gymnastik. När han och pojkarna kom hem sedan satt jag kvar i köket och gör nu fortfarande det. Låter min fläkt värma upp mitt kalla rum så jag sedan kan njuta av värmen där inne ;) Så satt här och småpratade med min värdpappa en stund. Har nu också suttit här och gjort massa disney quiz. Tydligen skulle jag vara Captain Hook (om jag var en disney skurk) och min baldejt skulle vara Prince Phillip från Törnsora ;) haha Se där ja, kunde ha blivit mycket värre! 
Just nu är troligen Evelina på yoga. Hade tänkt gå med, men kändes som det skulle bli lite stressigt så jag fick skippa det :( Måste ju se till att gå så mycket jag kan innan mina 30 dagar går ut. Evelina är ju fett mycket bättre på det än jag, haha. Men vardagar passar ju tyvärr inte så bra för mig eftersom jag vanligvis jobbar längre än henne :/ Men men, så är det! 
Funderar på vilken film jag ska se i kväll. Eller ska jag bara kolla på senaste avsnittet av Vapire Dairies kanske? Ligger ju dock efter med Once Upon A Time också. Faaaaast Chicago Fire lockar ju värst! Haha, dilemman dilemman ;) Ja, vi får se vad det blir! I morgon är det tisdag, vilket troligen innebär leeeedighet! :)
 
Natti Natti folkens!
 
I brist på bilder från idag så lägger jag upp en bild från när jag var på Självförsvarskursen med mitt cluster! ;)
Jag och Evelina ser ju så sjuuuukt duktiga ut! 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: