typesomielin.blogg.se

2014-11-03
06:44:19

Söndag
Hej hopp! 
Nu ligger jag här, redo att sova. 
I morse var jag och Evelina på hot yoga vid 8:00. Va lite orolig jag skulle tuppa av utan frukost, men det gick sjukt bra idag. Mycket bättre än förra gången. Var dock inte lika varmt idag, så kan vara därför också ;) Var kul hur som helt! Sen blev det hem och duscha. Var helt slut när jag kom hem, men frukost fick jag få i mig i vart fall. Därefter blev det inte mycket gjort fram tills jag drog hem till Evelina. Hemma hos henne bokade vi vår semester som vi har efter nyår. Det blir en Disney kryssning till Bahamas för vår del! Wiiihoo! :) Kommer bli hur härligt som helst!! En härlig paus i den kalla vintern (som förmodligen kommer vara då). Sedan fick jag åka hem eftersom Evelina och hennes skulle ut på middag. Hennes äldsta värdbarn fyllde nämligen 5 år idag! :) Hemma blev det en lugn kväll. Efter middagen kollade vi på tv när Nik Wallenda gick på lina mellan några skyskrapor inne Chicago. Har vart ett himla ståhej inför detta, men så nu ikväll så var det äntligen dags. Denna snubben är helt otrolig. Han har gått på lina någonstans över Grand Canyon, Niagara Fallen osv. Helt sjukt! Så i kväll så gick han först över Chicago river mellan två byggnader. Därefter gick han en kortare sträcka mellan båda Marina towers, men denna gången med ögonbindel!! INTE KLOK NÅGONSTANS!!! Han använde ingen säkerhetslina heller. Helt otroligt! Så jag, barnen och min värdpappa satt där med andan i halsen. Man visste ju om han skulle trilla eller ej!! Hade ju kunnat gå hur fel som helst. Men tack och lov så gick det ju vägen! Super häftigt var det att se i vart fall. Var helt packat med folk down town. ALLA ville ju se dett så klart! 
 
Här nedan kommer en random bild på Nik Wallenda och sedan en bild på hur hans "promenix" i Chicago gick till
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: