typesomielin.blogg.se

2014-10-29
22:51:00

Halloween Cluster Meeting
Här kommer en liten uppdatering från halloween partyt/cluster mötet vi hade i går. Var en hektisk dag med aktiviteter för barnen osv. Men där emellan så hann jag klä mig i min kostym :) Pojkarna tyckte mina byxor var rolige, haha. Hade inte väntat mig annat ;) Jag kladde ju då ut mig till HIPPIE! Oh yeah! Med sjuuukt sexiga brallor. "Man, you look groovy" sa min värdpappa när han kom hem för att ta över, haha ;) Och ja, I was groovy indeed! I väg till mötet bar det. Mötte upp Evelina på parkeringen. Hon var utklädd till "Sue Sylvester" från serien Glee :) Sjukt kul! Fanns en del fina kostymer bland au pairerna och det blev sjukt många coolt karvade pumpor på vår pumpkin carving contest ;) Jag vann ju inte då, haha. Gjorde en rätt basic pumpa så den stack ju inte direkt ut så mycket. Men kul är det :) 
 
Min snygga kompis "Sue Sylvester" ;)
Haha, Evelina va lite tveksam i början ;) (Och ja Evelina, jag älskar denna bild)
Men sen kom hon igång minsann ;)
Julia var pumpa-mästaren!
Mitt resultat! 
Här har ni då Hippie-Elin! 
Glada Au Pairer! :)

 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: