typesomielin.blogg.se

2014-09-06
23:28:00

Architecture tour!
Heeeeejzaaaan!
 
Idag drog jag down town för att spendera dagen med Evelina och hennes mamma, som kom i torsdags! :) Kuuuul! Minns ju själv hur kul det var när min familj kom och hälsa på mig. :) 
Vi hade bokat en Architecture tour i Chicago river/Lake Michigan. Detta har ju jag och Evelina gjort tidigare, under vår helgkurs vi tog i April. Men denna gången var det MYCKET varmare och soligare än förra gången. Och den första tog oss inte ut på Lake Michigan. Så denna var lite roligare på så vis. Riktigt kanon väder var det!! Totalt klarblå himmel. 
Lika kul varje gång man är i Chicago, speciellt en dag som denna då vädret är så fint. Man blir liksom påmind om hur sjukt fin denna staden är! Älskar den!! 
Blev en fin tur på båten och vi fick minsann finslipa vår kunskap om Chicagos historia. Enda störiga som hände var att vi hade världens mest irriterande brud sittandes i raden bakom oss. Och då menar jag sjuuuuukt störande!! Efter båtturen begav vi oss vidare till Hard Rock Café för att äta middag. En super god burgare blev det då och i super bra sällskap :) Sen blev det dra till Evelina & Carina's hotell för att hämta upp deras packning innan vi tog oss till tågstationen. Då blev det tåg hem. 
När jag klev av på stationen i Geneva så var det kallt ute. Brrrr börjar bli höst nu! Har så himla svårt att inse att jag snart kommer få dra på min jeans/byxor varje dag snart. Efter en hel sommar i endast shorts eller klänning så kommer det bli konstigt! Meeen jag ser lite fram emot hösten också faktiskt :) 
 
Tackar hur som helst Evelina och mamma Carina för en toppen trevlig dag i Chicago! :)
 
 

Kommentar:
#1: Evelina

Elin, vad är det för jäkla bild på mig på båten? FRUKTANSVÄRD. Till och med mamma sa att den inte var till min fördel!!!!

Svar: Hahaha det är ju den enda jag hade!!!! Och SÅ illa är den väl ändå inte. Solen va ju i nyllet (så okej, kanske inte schysst av mig xD) Innebär detta att jag måste ta bort den? ;) Det gör jag ju självklart om du vill det! I know you love me! PUSS
Elin. S

2014-09-09 @ 02:12:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: