typesomielin.blogg.se

2014-09-21
09:58:00

Bye Bye Laura!
Blev avskedsmiddag för Laura på Fillingstation igår! Åååh va jag kommer sakna henne! Den sista ur den gamla gänget som nu åker hem. Så nu är det bara jag och Evelina kvar med alla de "nya" au pairerna. Nog för att alla de nya är super trevliga också, meeeen jag kommer ändå alltid sakna de gamla godingarna :) 
 
Blev en bra kväll med härliga vänner :) Efter att vi käkat på Fillingstation drog vi vidare till Alley 64, precis intill och satt där ett tag. Sedan blev det stort kram-kalas innan vi sa hejdå! Men både jag och Evelina har bestämt att vi ska hälsa på Laura i Liverpool så fort vi kommer hem till Europa igen ;) haha Kommer bli kuuuul!! Har så många vänner all over som jag vill hälsa på. Nått bland det bästa med att möta vänner från hela världen :)
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: