typesomielin.blogg.se

2014-09-27
22:18:00

Down Town
Va svårt att bestämma vad vi skulle hitta på idag, men jag och Evelina var ändå eniga om att vi inte ville slösa bort dagen och njuta av det kanon fina vädret som var. Till vintern kommer det vara på tok för kallt så då kommer vi säkert bli sittandes hemma tillräckligt ändå ;) Så, det blev en tripp till Chicago :) Under tågresan diskuterade vi VART och VAD vi skulle äta till lunch/middag när vi väl kom till stan. Vi blev eniga om Deep Dish Pizza ;) haha Och så blev det! Fortfarande lika jävla gott måste jag säga. Sedan blev det lite shopping (för Evelina) på Michigan Avenue. Därefter blev det upp i Hancock Tower. Evelina har inte varit där tidigare och vi båda hade ju fribiljetter dit som vi fick på vår weekendclass i April detta året :) Så idag var ju en bra dag att använda dom. Efter vårt besök där hann vi inte med så mycket mer än att promenera hela väge tillbaka till tågstationen. Även om vi egentligen inte gjorde så mycket så var det skönt att bara komma ut och gå omkring lite :) Vad man än gör i Chicago så gillar man att vara där typ ;) haha Så det blev en bra dag tillslut :)
 
P.s Hoppas nu inte ni tror att det enda jag gör är att äta Deep Dish Pizza och åka upp i ett högt torn i Chicago ;) haha Insåg att jag gjorde exakt samma sak för bara några veckor sedan! Men va ska man säga, vi lever livet bäst vi kan ;) haha 
 
 

Kommentar:
#1: Evelina

Vad liten jag ser ut jämfört med pizzan hahahah xD

2014-10-08 @ 01:33:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: