typesomielin.blogg.se

2014-09-28
23:13:00

Fiskbullar & Scrapbooking
Ojojoj! Vilken bra dag ändå ;) Perfekt chill-dag, haha. Började med super god frukost (som alltid) på Egg Harbor Cafe. Haha, mina värdföräldrar frågar typ inte längre vart vi ska på frukost. Dom bara skrattar ;) haha Dom vet så väl vart det är vi ska! BÄSTA STÄLLET SOM FINNS!! Love it :)
 
Efter detta blev det så gott som en heldag med scrapbooking! Ligger sjukt mycket efter i min bok från första året. Men vad vi mest hade sett fram emot var vad vi skulle äta till lunch, haha. I fredags var vi ju på The Gift Box och kollade. Där hittade vi FISKBULLAR! hoho Så vi köpte ju såklart detta. Så till lunch blev det fiskbullar och kokt potatis. Haha, sjukt gott! ;) 
Sedan blev det ännu mer scrapbooking. Det blev också en resa till Michael's där jag inhandlade scrapbook nr 2. Hehe ;) Så nu får jag allt se till att bli klar med den första snart. 
Hemma hos Evelina fick jag dessutom kolla på serie premiären av Once Upon A Time. Den senaste veckan har jag kollat ikapp säsong 3 som en idiot, för att vara redo för starten av säsong 4. Haha! Glömt hur mycket jag gillar den serien :) Stackars Evelina fick lyssna på mig sitta där, helt inne i serien ;) 
Som sagt, blev en mysig och lugn söndag!
 
Tyvärr suddig bild, meeeen en glad Evelina med jumbo pannkakor!! ;)
Omnom! Vet att jag ätit det förr, men det är ju sååå gott <3
Nöjd? Lite ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: