typesomielin.blogg.se

2014-09-01
23:56:00

Labor Day
Hej Hopp!
Idag är det Labor Day igen. Precis som förra året, haha ;) Vilket innebär att jag är leeedig. Båda mina värdföräldrar är hemma från jobbet så det blev sovmorgon. Nice! Tror att jag förra året skrev vad denna dag innebär, men orkar tyvärr inte gör det igen. Så ni får google det om ni känner för det ;) haha 
 
Hur som helst, kalaset igår var super trevligt. Temat var "Enchanted Forest", så det var pyntat med älvor, svampar, blommor osv. Vädret var fortfarande toppen bra så vi kunde sitta ute på altanen hela kvällen. Alla barn lekte i hoppborgen som vi tog med hemifrån. maten var (som jag visste) as god och sällskapet var som alltid jätte trevligt! Har nu insett att jag kommer kunna dricka öl på familje-festligheterna framöver, då dom alltid har Coors Light ;) haha Elin gillar ju den ölen numera! Så det var kul när min värdpappa väl såg att jag tog en öl senare. "Wait, are you actually having a beer Elin?" Haha ;) Han och alla andra brukar alltid upplysa mig om att det finns öl, men jag brukar ju säga att jag inte gillar det speciellt mycket. Så nu blev han väl helt chokad! 
När det blev mörkt så tände dom en brasa ute som vi grillade Smor's på. Mitt äldsta värdbarn var så snäll och gjorde en till mig :) Dom hade även jätte cool belysning som gjorde att det såg ut som det fanns tusentals eldflugor i träden typ. Super mysig stämning! Trötta barn var det i bilen hem sedan ;) 
 
I dag har det inte hänt så mycket. Chillade typ hela morgonen/förmiddagen. Väntade mer eller mindre på att Evelina skulle komma hem så vi kunde ses ;) haha Så när hon väl var hemma så drog vi och åt frozen yogurt och tog en snabb sväng till target! Sedan åkte jag hem och åt middag med min värdfamilj. På kvällen kollade vi på "American Ninja Warrior". Sjukt inne i detta program ändå, haha. 
Sedan blev det soooova! I morgon är jag ju ledig egentligen, fast det kommer va en busy day för min värdmamma så kommer jobba en del ändå. 

PÖSS PÖSS

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: