typesomielin.blogg.se

2014-09-05
23:50:00

RUN FORREST,...RUUUUUN!!!!!
I dag börjar jag inlägget med att Gratulera min kära storebror på födelsedagen!! :) Hoppas dagen var toppen! MISS JOOO!! <3
 
Blev en solig förmiddag så jag och lill-killen tog en svettig promenad till Peck Farm. Där lekte vi i parken, plaskade i vattnet och besäkte fjärils-huset. Efter den utflykten var vi helt slut båda två. Va inga större problem att få honom att sova efter lunch i vart fall, haha. Under hans tupplur passade jag på att duscha. Sen sov han faktiskt bra länge. Han sov fortfarande när syskonen kom hem från skolan. Gick och mötte dom då det hade börjat bli storm ute med ordentlig blåst och lite åska. 5-åringen fick ta med sig en kompis över och leka här. Tjejerna stannade hemma och lekte dom också. "Stormen" la sig lite senare så då passade vi på att gå ut en sväng. 
Sedan spelade vi Disney spelet "Scene it" tills min värdmamma kom hem. Stackarn är fortfarande förkyld. Tur att det var slut på veckan nu! Senare drog jag iväg för att plocka upp Laura och vi drog och käkade på The Village Squire. Ser ut som en riddarborg på utsidan, dock inte lika mycket på insidan ;) haha Åt sjukt goda wrapps och vi hade bra livemusik som underhållning. Men vi vet inte om det är ett ställe vi kommer besöka ofta, haha. Efter middagen drog vi till biografen. Idag visade dom den gamla goa "Forrest Gump" i IMAX :) haha filmen firar ju 20-år så därav att den visades på bio helt plötsligt. Har inte sett den på flear år så vi båda kände att detta skulle va en kul grej :) Och så blev det! Haha har glömt hur rolig och fin den filmen är :') Ett tag trodde vi att det bara skulle bli vi två i hela salongen, men det dök sedan upp tre personer till. Haha så vi var sammanlagt endast 5 pers som kollade på filmen vid denna tiden ;) Efter bion körde jag hem Laura! Sen blev det hem och sooova! I morgon blir det Chicago!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: