typesomielin.blogg.se

2014-09-21
23:09:00

Six Flags
Hej hopp! Idag var jag med min värdfamilj på Six Flags : Great America. Precis som förra året så arrangeras en speciell dag för doktorer (eller nått) så att det inte är lika mycket folk och långa köer som det skulle vara en vanlig dag :) Mormorn, morfarn och min värdmammas syskon med familjer var också med såklart! :) Riktigt kul dag. Vi hade ändå hyfsad tur med vädret. Regnade lite dåd och då, men inget tyngre. Sen var det sol däremallan. Drev mig dock till vansinne. Antingen får de va sol eller regn, haha. Meeeen det kunde ju vart mycket värre! 
Åkte alla awesome karuseller. Yngsta tjejen var extra exalterad inför detta årets besök efterosm hon nu är lång nog att åka alla karuseller ;) Så det blev ganska nytt för henne, vilket vra kul! "Superman" är fortfarande min favorit. Men "Batman" är inte långt efter. Sedan provade vi såklart den nya "Goliat" också. Var as lång kö på den såklart. Så vi låtsades att vi inte kände varandra och ställde oss i singel-kön istället. Haha, inte för att vakten vid kön trodde på att vi inte kände oss (han fatta ju DIREKT att de inte va sant), men han lät oss gå. Haha tjejerna gick helt och hållet in för detta och låtsades som ingen av oss kände varandra ;) Det var en rolig berg-och dalbana måste jag säga!!
Blev en bra dag som sagt! Kände hur kul det alltid är när hela denna familjen samlas. Fick mig att tänka hur mycket jag kommer sakna dom den dagen jag väl åker hem till Sverige igen :)
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: