typesomielin.blogg.se

2015-04-17
18:17:00

Lazer Tag
Hellu! 
Här kommer bilder från när jag var på cluster meeting igår kväll. Det var återigen dags för Lazer tag! Så himla kuuuul! Längtat efter detta mötet hela året, haha. Hade super kul förra gången. Fick riktigt leka actionhjälte. Dream come true typ! Dock fick varken jag eller Evelina så bra poäng, haha. Så denna gången bestämde vi oss för att göra bättre ifrån oss. Och hör och häpna, jag vann sista omgången! ;) Inte så illa va? 200 poäng! Gick verkligen in för det denna gången. Love it! 
 
I övrigt så har det vart kanon bra väder hela veckan. Idag har det vart 24-25°C ute. Helt sjukt! Hjälper till så mycket jag kan dessutom nu när min värdpappa ska vara borta på veckorna (har ju börjat nytt jobb, som innebär resa till Boston 4 dagar/veckan i några månader). Har gått väldigt bra dock. Inte speciellt mycket extra jobb egentligen :) 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: