typesomielin.blogg.se

2015-02-12
22:42:00

1,5 år
Hej hopp gott folk!
 
Idag är det ingen vanlig dag, för idag är dagen då jag firar hela 1,5 år här i USA! :) Helt galet! 
1,5 år / 18 månader / 549 dagar - Ja man kan se det på flera olika vis ;) Tiden går verkligen fort när man har roligt! Tänk vad mycket jag hunnit vart med om under denna tiden. Men också hur mycket jag fortfarande ska hinna med, haha. Det är ju ändå bara ca 5-6 månader kvar innan jag är på svensk mark igen. Den tiden kommer ju bara rinna iväg! Ska se till att göra det bästa av tiden som är kvar :)
 
Vad händer idag annars då? Har skypat med finaste Klara!! Det var verkligen inte igår. Hur kul som helst att prata med henne igen! Tyvärr hann vi inte skypa så länge som jag velat eftersom jag var tvungen att åka och hämta upp lill-killen på skolan. Men den stunden vi fick var guld värd! :) <3 
Min värdmamma kämpar på bäst hon kan med sitt brutna ben och jag hjälper till så mycket jag kan. Tycker så synd om henne. Det är verkligen inte helt lätt! Men hon mår ju rätt så bra annars, får man väl säga. Vi tar en dag i taget! :) Blev en ganska chill dag annars, vilket var skönt. Är inte van vid att jobba fulla veckor eftersom jag alltid vart ledig på tisdagar annars. Så det blev en liten omställning, haha. 
 
Efter middagen mötte jag upp Evelina på Forever Yogurt i St. Charles för att fira hennes namnsdag och mina 1,5 år i USA ;) Trevligt värre och GOTT som tusan såklart! Vårt nya häng helt klart. Så fort det blir varmare ute så kommer vi nog hänga här en heeeel del! 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: