typesomielin.blogg.se

2015-02-14
09:57:00

Fifty Shades Of Grey
 
Igår var dagen då vi äntligen skulle få se "Fifty Shades Of Grey". Vart fett taggad på att se filmen sen jag läste böckerna, haha. Var ju väldigt taggad eftersom det dessutom är de första böckerna jag hunnit läsa INNAN filmen kommer ut. *Stolt*
Jobbade typ hela dagen. Slutade tidigare dock och blev liggandes i soffan o kolla på tv med min värdmamma. Helt slut efter denna långa veckan. Igår kom Julia med tåget för att hänga med mig och Evelina i helgen :) Evelina plockade upp henne på tågstationen och jag mötte upp dom senare. Blev middag på Tavern on the Hill, nära där Evelina bor. Sjuuuukt god cheese burgare!! (Evelina hade redan tipsat om denna) Hon hade rätt! Hur god som helst! Mycket trevligt ställe förövrigt. Hit går jag gärna igen :) 
Efter middagen åkte vi hem till Evelina igen och åt efterrätt som hon hade bakat. Såååå himla gott!! Blev även en sväng till target innan vi mötte upp Linda och Linnea på bion för att äntligen får se "Fift Shades of Grey". Vi valde att gå väldigt sent på kvällen för att slippa massa folk. Vi hade dock vår vanliga otur att hamna i samma salong som nån störande person som valde att prata och kommentera hela jävla filmen. Fett irriterande!! Men filmen var sjukt bra! Hela historien är ju helt skruvad (ni som läst bäckerna vet vad jag menar). Men jag gillade bäckerna ändå, och jag tyckte dom gjorde ett riktgit bra jobb med filmen!! Nöjd! 
Efter filmen körde vi hem Evelina och sen drog jag och Julia hem till mig och sökte på google när nästa film kommer komma ut, hahha. Ännu inget som är bestämt, men vi håller tummarna ;) 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: