typesomielin.blogg.se

2015-02-15
20:38:00

Söndag
Hola!
 
Idag var jag uppe tidigt för att åka och kolla på när äldsta tjejen simmar. Det är första gången jag vart och sett henne tävla, så det var jätte kul att se. Hon är vekligen duktig! :) Denna helgen var hennes swim meet på dom ställena dit jag kör henne till träningen, så det passade bra att åka och kolla då. Min värdmamma brukar aldrig uppmuntra mig att följa med och kolla ifall det är långt bort, bara för att man får sitta och vänta så mycket mellan varje heat. Men det var super skoj att få vara med och se hur det går till och se hur duktig hon är. Har ju vart på hennes träning innan, men det är inte samma sak som att se henne "in action" ;) Hade mormor och morfar med mig, så jag hade ju sällskap i vart fall (och någon som kunde hjälpa mig hålla koll på vem som simmar vilken tid). Mycket att hålla koll på! ;) 
 
Väl hemma igen senare blev det bara chilla resten av dagen typ. Skypade med mamma och pappa en stund också. Senare på eftermiddagen åkte vi till mormor och morfar på kalas (morfar fyller år i morgon). Alltid lika trevligt såklart! :) 
Hände inte så jätte mycket mer denna söndagen. Var super trött när vi kom hem så det blev sova direkt typ. I morgon är det President's Day här i USA, så barnen är hemma från skolan. Min värdpappa ska också vara ledig, vilket i detta fall innebär att jag också är ledig! Hääärligt! ;) Då blir det sovmorgon för min del! Sweet :)
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: