typesomielin.blogg.se

2015-02-14
22:09:00

Valentines Day!
Happy Valentines Day every one! <3
 
Idag sov jag och Julia as länge kändes det som, haha. Trötta var vi! Vi kom tillslut upp och åt frukost dock. Julia fick träffa min värdfamilj en snabbis och sen åkte vi till All Chocolate Kitchen för att fika med Evelina. Sviiiiin kallt ute!! Självklart fanns det ont om parkeringar idag så vi fick stå lååångt ifrån caféet. Vinden verkligen förlamade hela ansiktet och det värkte som tusan!! Helt hemskt!! 
Vi blev sittandes på caféet ett bra tag sen, haha. Ingen brådska ut i kylan direkt. Körde på crepes med nutella och jordgubbar. Finns inga ord på hur gott det var! haha Blev en super mysig fika stund. Tillräckligt romantiskt för oss tre, haha ;)
Efteråt gick vi in på The Gift Box för att visa Julia allt det svenska där inne. Vi träffade då på en svensk kvinna som jobbade där och pratade med henne en stund. Mycket trevligt! :) 
 
Evelina åkte hem, för hon skulle vara barnvakt. Jag och Julia promenerade runt så jag fick visa henne down town Geneva. Vi gick in i flera av de små butikerna och kolla på alla grejer (och för att hålla oss varma). Sedan lämnade jag av Julia vid tåget och åkte hem och rulla in mig i en filt. Tog flera timmar att bli varm igen typ.
Blev portillos till middag (aldrig fel). Senare blev det filmmys hemma hos Evelina. Vi kollade på filmen "Best Of Me". Deppigt värre, men det var ju romantik som var dagens tema liksom. Filmen var ju bra egentligen :) 

Ja, så spenderade jag min alla hjärtans dag! Hoppas ni alla hade en trevlig dag också! :)
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: