typesomielin.blogg.se

2015-01-10
18:36:03

Delfiner <3
Opps! Kom på att jag glömde de viktigaste bilderna. Från när jag och Evelina simmade med delfinerna på Blue Lagoon Island, Bahamas :)
Verkligen nått bland det bästa jag gjort i hela mitt liv. Känns som sagt helt otroligt att jag äntligen kan stryka det från min "att göra"-lista här i livet. För er som själva aldrig klappat på en delfin så kan jag berätta att det var nått bland det lenaste/slätaste jag känt, haha. hade förväntat mig att det skulle vara med gummi-aktigt typ. Men som min kära vän Amanda beskrev det för mig : Det känns nästan som ett kallt skalat ägg. Och det kan jag hålla med om! Haha 
Jag tycker alla borde testa detta! Delfiner är så otroligt häftiga djur och fruktansvärt smarta. Sen ser dom alltid så himla glada ut! :)
Här är beviset på att jag faktiskt simmat med dessa fantastiska djur! 
 
Haha vackraste bilden i världen! Var ju bara tvungen att köpa den ;)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: