typesomielin.blogg.se

2015-01-02
02:59:47

Första dagen på året
Heeeeeeeeeiiiijjj!!! 
 
I morgon drar vi! Bahamas & Disney kryssning, här kommer vi!! :) Så sjukt taggad!!
 
Annars då? Ja, god fortsättning på er! I dag är det ju 1Januari 2015. Kommer väl dröja sisådär ett halvår innan jag lärt mig skriva 2015 istället för 2014. Alltid svårt att komma över. Idag har jag och Evelina lagat köttbullar till middag! Jädrar vad bra det blev. Va lite oroliga för hur det skulle gå först, haha. Men bra blev det och Evelinas värdfamilj älskade det! Awesome! ;) 
Har lite roliga bilder från denna köttbulle-tillverkning, men dom får ni se när jag kommer tillbaka från semestern. Nu ska jag och Evelina kolla på 3:e Harry Potter filmen innan vi sover. Ska åka 5:00 i morgon! Sen blir det flyg till Florida och därifrån iväg med båten till Bahamas! Kommer bli sjukt niiice! ;) 
Så vi hörs när vi är tillbaka. Kommer hem på måndag! Då ska ni får massa bilder, det lovar jag! 

Over and Out
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: