typesomielin.blogg.se

2015-01-16
19:57:28

Solig Fredag!
Hej hopp!
 
Idag är det fredag! Alltid uppskattat ;) Solen skiner och temperaturen ligger just nu på cirkus 1°C. Bättre än förra veckans temperaturer for sure!! Brrr!! Senast jag bloggade så blev det ju härliga semesterbilder från kryssningen. Ååååh, jag hade så gärna satt mig på ett flyg ner till Florida och hoppat på ännu en båt iväg till Bahamas nu på direkten. Meeeeeen, nej! Jag får nog stanna här i snötäckta Illinois istället. 
I morse drog min värdmamma och äldsta tjejen iväg till Indiana för swimmeets. Kommer vara borta hela helgen. Var dessutom en halvdag i skolan idag så de andra barnen kom hem vid lunch. Borde just nu slänga ut alla i snön, men jag har inga termobyxor :( Borde åka och skaffa det! 
 
Annars då? Spillde PRECIS ut mitt glas med lemonade på bänken! Bra gjort. Bortsett från det så är det bra. I kväll blir det möjligtvis bio med min kära Evelina :) Så himla mycket film man vill se på bio nuförtiden. Hinner inte med! 
På tal om ingenting så har jag vart i USA i 17 månader nu! Herre gud....hur gick det till? Still love it here though! :) 
 
Ska dela med mig bilder från förra helgen då jag var i Chicago med några kompisar och åkte skridskor på den nya skridskobanan. Skit kul! Fast man kände sig lite stressad eftersom man måste följa strömmen. Och vissa åker ju jätte fort, till skillnad från "bambi på hal is" (alltså jag). Tog en liten stund, men efter två rundor var jag uppvärm och kom igång. 
 
Hittade denna bilden från när dom höll på att bygga banan. Men det är i vart fall typ så den ser ut nu :)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: