typesomielin.blogg.se

2015-03-25
22:20:00

25 Mars
Idag är en dag då mycket grejer händer minsann. 
 
- Mina värdföräldrars 15åriga bröllopsdag
- Min fina gudsons dopdag
- Ett år sedan jag och Evelina gick på NHL-match och såg Chicago Blackhawks spela!!
 
Det blev dessutom katastrof moment när Evelina skriver och säger att en medlem i One Direction ska sluta i bandet. What the hell? Ja, då var ju den dagen förstörd ungefär!! Ni vet ju att detta band är mitt guilty pleasure. Ej rädd att bekänna! 
 
Dagen blev dock bättre när jag och Evelina kom på andra tankar! Så i morrn blir det äventyr down town! ;) Sjukt taggad!
Mina värdföräldrar gick ut på middag eftersom det var deras bröllopsdag, så jag var barnvakt. Alla barnen gjorde klart läxorna tidigt så efter middagen hade vi god tid att chilla framför en film. Mina värdföräldrar kom hem precis lagom till läggdags :) 
 
Blackhawks matchen förra året

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: