typesomielin.blogg.se

2015-03-21
23:35:00

Girls night!
Skippade yogan i morse! Var inte tillräckligt pigg för detta kände jag. Blev istället en 40-45 min promenad i solskenet. Bara jag och min ipod! Love it :) Blåste lite kallt ute, men varm höll man sig ju ändå. Blev en runda till Peck Farm och tillbaka. Passade på att gå upp i silon och kolla utsikten. Impulsivt värre! haha
 
Väl hemma igen satte jag och min värdmamma igång med att hänga bilder på väggen i vardagsrummet. Guuuud va enkelt det helt plötsligt blev sedan vi ändrade vår "layout" så att säga. Var ju helt hopplöst när vi försökte mäta och greja för att få allt rakt. Blev mycket MYCKET snyggare så som vi bestämde oss för att göra nu. Blev en paus efter hälften, då vi fick slut på krokar/spik. Vi tog en sväng till Home Depot och skaffa mer + köpte lite dekorationer. Sen var det full rulle igen. Evelina kom förbi och fick se när de sista tavlorna spikades upp på väggen. Jag och min värdmamma var bra stolta över oss själva sedan, haha. Äntligen hänger dom på väggen!! Jätte fint blev det dessutom! :) 
 
Sen var det dags för dagens höjdpunkt. Min värdpappa och pojkarna skulle på monstertruck rally med morbror och kusinen. Så vi planerade då hela veckan för en girlsnight denna kväll. Så min värdmamma, tjejerna, Evelina och jag gick ut och åt middag och därefter såg vi filmen "Cinderella" på bio. Super mysig kväll! Åt jätte god pizza med mozzarella, pesto m.m. Filmen var också bra! Väldigt bra gjord. Har nog aldrig velat bli en prinsessa så mycket som efter denna filmen, haha. 
Som sagt, blev en väldigt lyckad girlsnight :) 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: