typesomielin.blogg.se

2015-03-13
17:15:00

Home Alone House
Här kommer bilder från när jag och Isabel var och kolla på huset från filmen "Home Alone" förra helgen. Ännu en grej att bocka av "Att Göra"-listan. Äntligen fick jag komma dit!! Planerat sedan förra vintern redan, haha. Kändes sjukt häftigt att ha vart där och sett det riktiga huset. Jag är ju ett stort fan av "Home Alone"-filmerna. Jätte fint hus verkligen. Mååånga fina hus runt i det området. Gatan kändes dock mycket mindre och trångare än vad det ser ut på film, haha. Vi tog massa bilder och tog en promenad i området. Tyvärr så kom ägarna hem och ställer sin bil mitt framför huset!! Garanterat med flit!! Skitstövlar! Köper man DET huset så får man ju faktiskt räkna med att folk kommer och tar bilder osv. Haha. Kom ju flera andra och titta samtidigt som oss. Alla bilar som kör förbi saktar in precis utanför också, haha. Måste vara rätt störande ändå ;) Men som sagt, köper man ett känt hus så får man skylla sig själv. 
Efter vårt besök drog vi hemmåt igen. Var ju en biltur på ca 1 timma. Isabel körde och det var en trevlig biltur! 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: