typesomielin.blogg.se

2015-03-24
19:47:27

Vad hände med våren?? :(
Baaaah!!! Igår vaknade jag upp med SNÖ på marken. Inte nog med det så FORTSATTE det snöa större delar av dagen!! Orkar inte. Har ju sett hur de stackars påskliljorna börjat titta upp ur jorden på framsidan huset, och nu överraskades dom av kall snö....
Är fardig med snö och kyla. Done, färdig, kaputt, finito!!! Var ju så himla fint väder för inte så längesen. Varmt dessutom. Hoppas verkligen att denna snö försvinner fort som attan. Det är ju bara 10 dagar tills päronen, lillebror och Elin kommer på besök! :) Då har jag INTE tänkt att det ska vara snö på marken!! 
Ser ut som det ska vara varmare i morgon. The snow better be gone by the weekend! 
 
Idag ska jag nog på yoga med Evelina. I söndags provade vi på Power Vinyasa. Var mycket jobbigare än jag hade tänkt mig tror jag, haha. Blev en del sittpauser här och där. Hade bra träningsverk i magen igår. Så sjuuuukt van är jag ;) haha Vi får se hur jag klarar mig under passet idag. 
 
Har suttit här och försökt jobba på min scarpbook nr 1. Måste se till att bli klar med den nu. Har ju liksom hela bok nr 2 att göra också. Vart tog all min tid vägen?
 
Har börjat kolla igenom vad jag ska skicka hem med familjen när dom kommer hit dessutom. Inte helt lätt. Säkert massa grejer jag inte behöver ha kvar här, men man har så svårt att släppa taget på nått vis. Allt som är på mitt rum hör ju hemma här liksom, haha. Ja vi får se. I helgen måste jag nog ta tag i det ordentligt. Börjar ju verkligen dra ihop sig nu. Snart kommer det fiiiiin besök ;) 
 
Deppigt värre! :(

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: