typesomielin.blogg.se

2015-05-10
19:28:12

House of Blues
Igår var jag på House of Blues i Chicago och såg Jessie J :) Huuuur bra som helst!! Amaaazing!! Har ju inte direkt lyssnat så mycket på Jessie J innan. Kände typ bara till de mest kända låtarna som spelas på radion. Men OJ vilken röst hon har! Helt otroligt! ÄLSKAR henne! haha Hon är dessutom en så sjukt jordnära och rolig person.
 
Izi älskade Jessie J redan innan, så jag och Evelina tyckte de kunde va kul att hänga på. Konserten var ju dessutom på House Of Blues. Cooool liksom! ;) haha Så himla glad vi hängde med! Skit bra var det! 
Slapp dessutom ta tåget eftersom Izi kunde köra! Skööönt! 
Käkade apetizers på bar Louie efteråt innan vi drog hem på natten! Va så jävla hungrig, haha. Awesome kväll!! 
Höll på att inte komma ur parkeringshuset, men annars var kvällen problemfri ;) haha 
 
Idag är det Morsdag här i USA. Gav min värdmamma ett fint kort i morse :) Hon blev jätte glad! Om cirkus en timma ska jag med värdfamiljen på bio. Sen blir de eventuellt middag hos morföräldrarna ikväll! Chill söndag. 
 
 
 
 

Kommentar:
#1: Evelina

Hahahahah Elin fy vilken taskig bild!!

Svar: Förlååååt! Men jag hade ju ingen annan <3 Ska jag ta bort den?
Elin. S

2015-05-10 @ 23:49:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: